Fuentes Boekenwinkel

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

FAQ

Wanneer kan ik mijn bestelling thuis verwachten?
Bestellingen die voor 22.00 uur geplaatst zijn, worden de eerstvolgende werkdag verwerkt en verstuurd. Over het algemeen is de levering daardoor de opvolgende bezorgdag van PostNL. Op zondag en maandag worden er geen brievenbuspakketjes bezorgd.

Over het algemeen geldt daardoor dat boeken binnen 2-4 werkdagen thuisbezorgd worden. Bij verzending naar het buitenland moet je rekening houden met een langere levertijd. Dit kan per land verschillen. Onze levertermijnen zijn altijd onder voorbehoud.

Wat zijn jullie verzend- & retourmogelijkheden?
Alle bestellingen worden via PostNL verstuurd. Zodra de bestelling is verstuurd, ontvang je hier een bevestiging van. Je kunt je order zelf volgen via een Track & Trace-code. Meer informatie over de verzending vind je hier.

Ik ga een cursus Spaans bij Fuentes volgen. Het lesmateriaal staat nog niet in mijn account. Kan ik mijn boeken al wel vast bestellen?
De lesboeken van Fuentes worden regelmatig aangepast of vernieuwd. We raden je daarom aan om je lesboek(en) niet eerder dan 2 weken voor de start van de cursus te bestellen als je ook zeker weet dat de cursus van start gaat. Op die manier ontvang je het juiste lesmateriaal. 

Ik ga de cursus toch niet volgen. Kan ik mijn boek nog retourneren?
Het is niet mogelijk om je bestelling (gedeeltelijk) nog te retourneren. De lesboeken van Fuentes worden 'on demand' gedrukt. Hierdoor zijn de boeken uitgesloten van het wettelijk herroepingsrecht. Je kunt je bestelling (of een gedeelte daarvan) daardoor niet retourneren volgens de wettelijke geregelde bedenktijd. 

Hoe kan ik betalen voor mijn bestelling?
Je kunt betalen via iDeal of creditcard. Het is niet mogelijk om per bankoverschrijving of achteraf te betalen.

Mijn boek is beschadigd aangekomen en/of ik heb een ander boek ontvangen. Zit hier garantie op?
We vinden het belangrijk dat je je bestelling in goede orde thuis ontvangt en dat deze voldoet aan de verwachtingen zoals aangegeven in de webshop. Voldoet je bestelling hier niet aan of heb je per ongeluk een ander artikel ontvangen? Laat het dan zo snel mogelijk weten via e-mail.

Ik heb een klacht. Hoe kan ik deze indienen?
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over een product of de dienstverlening. Je kunt je klacht aan ons doorgeven via e-mail

Mijn vraag staat er niet tussen. Wat nu?
Stel je vraag via het contactformulier of neem contact met ons op via e-mail. We beantwoorden je vraag dan zo snel mogelijk!

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »